Staicele -
Reportāžas - Vecāku sapulces
02.11.2007.
Turpinās vecāku sapulces
Mūzikas un mākslas skolā
30. oktobrī Staiceles Mūzikas un mākslas skolas
administrācija aicināja vecākus, lai uzklausītu viens otru un pārrunātu
aktualitātes. Skolas direktore Ārija Bakmane priecājās par salīdzinoši
kuplo apmeklējumu. Visi pedagogi ar audzēkņu darbu apmierināti, taču
aicina vecākus turpināt sekot līdzi gan apmeklējumam, gan mācību darbam,
gan ierakstiem dienasgrāmatās (mūzikas klašu skolēniem). Mūzikas klašu
audzēkņi kopā ar pedagogiem gatavojas valsts svētku koncertam 17.
novembrī. Pirmā semestra liecības tiks izsniegtas 22. decembrī plkst.
13.00, bet plkst. 14.00 Mūzikas un mākslas skolā būs Ziemassvētku
koncerts ar bērnu piedalīšanos, uz kuru tiek aicināti ne tikai vecāki,
bet visi, kas vēlas.
Mākslas klašu audzēkņiem vasarā tiek plānots plenērs
kopā ar Ogres mākslas skolas audzēkņiem.
LNIIC Krustpunkti
31. oktobrī interešu izglītības centra direktore
Ārija Bakmane stāstīja par šī mācību gada darbu un iecerēm.
Tā kā Staicelē ir vienīgais bērnu jauniešu aušanas
pulciņš Limbažu rajonā, tad mūsu bērnus kopā ar skolotāju Inesi
Strazdiņu aicināja piedalīties Latvijas proklamēšanas 90. gadadienai
veltītā projektā Vilksim košu zelta jostu apkārt savu tēvu zemi, kur
viņiem jānoauž apmēram 50 centimetrus garš gabaliņš ar savam novadam
raksturīgām zīmēm. (Vairāk par to lasiet 2007. gada 9. novembra Latvijas
Avīzē)
Floristikas pulciņa labākajām dalībniecēm šajā mācību
gadā atkal būs iespēja piedalīties Salmu stārķa festivālā
Storkovā (Vācija). Keramiķus kopā ar skolotāju gaidīs Lietuvas pilsētā
Ramigalā (Lietuva). Personības un vizuālā tēla veidošanas pulciņa
dalībniekiem būs iespēja piedalīties teātru festivālā Taujenā (Lietuva).
Šīs iespējas rodas pateicoties Eiropas Stārķu pilsētu organizācijai (ESCO),
jo visas trīs minētās pilsētas tajā ietilpst.
Pirmo reizi Latvijas mērogā tiek organizēts skolēnu
(dažādu klašu) konkurss tiem sporta dejotājiem, kas dejo savam priekam,
arī staicelieši tur plāno ņemt dalību.
Sagatavoja Ieva Drone
|